Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Возна Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Возна Ю. 
Значення та роль практичної складової у системі соціальної освіти за рубежем [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_13
Розглянуто проблеми порівняльного аналізу змісту та сутності системи професійної підготовки фахівців для соціальної сфери у різних країнах світу, зокрема проаналізовано бельгійську, французьку та німецьку моделі підготовки фахівців соціальної сфери. Класифіковано основні моделі практичного навчання майбутніх соціальних працівників, серед яких названо: модель побудовану на використанні терапевтичних моделей; "учнівську модель", де процес оцінювання професійної підготовки спеціаліста здійснюється на основі стандартів супервізорства; управлінська модель, де студент стає співробітником агенства; модель структурованого навчання, що базується на використанні модульної технології навчання. На основі аналізу досвіду зарубіжної системи підготовки фахівців соціальної сфери з акцентом на практичній складовій соціальної освіти розглянуто можливість впровадження такого досвіду у вищу освіту України. Рассмотрены проблемы сравнительного анализа содержания и сущности системы профессиональной подготовки специалистов для социальной сферы в разных странах мира, в частности проанализированы бельгийская, французская и немецкая модели подготовки специалистов социальной сферы. Классифицированы основные модели практического обучения будущих социальных работников. Среди них названы: модель, построенная на использовании терапевтических моделей; "ученическая модель", где процесс оценки профессиональной подготовки специалиста осуществляется на основе стандартов супервизорства; управленческая модель, при которой студент становится сотрудником агенства; модель структурированного обучения, основанная на использовании модульной технологии обучения. На основе обобщения опыта зарубежной системы подготовки специалистов социальной сферы с акцентом на практической составляющей социального образования рассмотрена вероятность использования такого опыта в высшем образовании Украины.The article observes the problem of comparative analysis of the content and nature of vocational training of specialists for the social sector in different countries. The author analyzes the experience of foreign training system of social sphere emphasizing on the practical part of social education and the possibility of introducing such an experience in higher education in Ukraine.
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.396 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Возна Ю. 
Соціалізованість особистості як результат інтерналізації соціальних та театральних ролей засобами сценічного мистецтва [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_15
Наведено авторське визначення поняття "соціалізація", яке трактується в контексті актуалізації соціальних і професійних аспектів самовизначення. З’ясовано значення театральних засобів у процесі соціально-виховної роботи соціального педагога з дітьми підліткового та старшого шкільного віку. Визначено основні методи та прийоми педагогічної роботи з організації театрально-ігрової діяльності школярів. Підкреслено роль театрального мистецтва у профілактиці різноманітних девіацій соціальної поведінки школярів. Стверджується соціально-регулювальний характер сценічного мистецтва, яке повинно гармонізувати, удосконалювати життя соціуму.Предложено авторское определение понятия "социализация", которое трактуется в контексте актуализации социальных и профессиональных аспектов самоопределения. Выяснено значение театральных средств в процессе социально-воспитательной работы социального педагога с детьми подросткового и старшего школьного возраста. Определены основные методы и приемы педагогической работы по организации театрально-игровой деятельности школьников. Подчеркнута роль театрального искусства в профилактике различных девиаций социального поведения школьников. Утверждается социально-регулирующий характер сценического искусства, которое должно гармонизировать, совершенствовать жизнь социума.The article deals with the problems assimilation of social and theatrical roles in the scenically and theatrical activities the impact of theatrical means for socialization. The author analyzes the social and educational role of theater art and the problem of internalization of social and theatrical roles through the medium of performing arts.
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.175 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Возна Ю. В. 
Культурно-дозвіллєва сфера як простір соціалізації студентської молоді [Електронний ресурс] / Ю. В. Возна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 21(1). - С. 233-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_21(1)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.897 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Возна Ю. В. 
Проблема співпраці соціального педагога з сім’єю у контексті захисту дітей від жорстокого поводження з ними [Електронний ресурс] / Ю. В. Возна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2009. - Вип. 13. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2009_13_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.053 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Возна Ю. 
Соціалізація учнівської молоді як предмет науково-педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.938 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Возна Ю. 
Зміст поняття "сім’я з дітьми з функціональними обмеженнями у контексті соціальної інтеграції дитини-інваліда у сучасне суспільство” [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_9_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.3 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Возна Ю. 
Елементи форум-театру як інтерактивні форми засвоєння соціальних вмінь майбутніх фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2016. - № 11-12. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_11-12_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.999 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Возна Ю. В. 
Соціокультурна анімація у контексті соціально-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. В. Возна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2015. - Вип. 25. - С. 24-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2015_25_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Возна Ю. 
Культурно-дозвіллєва сфера як аспект соціально-виховної роботи соціального педагога [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2015. - № 10. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_10_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.229 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Возна Ю. 
Проблеми професійної підготовки фахівців соціальної сфери у контексті досвіду світових освітніх систем [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2017. - № 10. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_10_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.538 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Возна Ю. 
Формування управлінських якостей майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вивчення курсу "Менеджмент соціальної роботи" [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2017. - № 12. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_12_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Возна Ю. 
Професійне самовиховання особистості майбутнього фахівця соціальної сфери як умова успішної професійної реалізації [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_11_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Возна Ю. 
Соціальна анімація у контексті професійної діяльності фахівців соціальної сфери у різних країнах світу [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_12_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.978 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Возна Ю. І. 
Закордонний досвід дерегуляції господарської діяльності в контексті українських реалій [Електронний ресурс] / Ю. І. Возна // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права . - 2022. - Вип. 2. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnchpu_2022_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.613 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Возна Ю. І. 
Ефективність дерегуляції господарської діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Ю. І. Возна // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Публічне управління та адміністрування. - 2022. - Т. 33(72), № 2. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2022_33(72)_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.294 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського