Пошуковий запит: (<.>A=Возна Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Возна Ю. Значення та роль практичної складової у системі соціальної освіти за рубежем [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_13 Розглянуто проблеми порівняльного аналізу змісту та сутності системи професійної підготовки фахівців для соціальної сфери у різних країнах світу, зокрема проаналізовано бельгійську, французьку та німецьку моделі підготовки фахівців соціальної сфери. Класифіковано основні моделі практичного навчання майбутніх соціальних працівників, серед яких названо: модель побудовану на використанні терапевтичних моделей; "учнівську модель", де процес оцінювання професійної підготовки спеціаліста здійснюється на основі стандартів супервізорства; управлінська модель, де студент стає співробітником агенства; модель структурованого навчання, що базується на використанні модульної технології навчання. На основі аналізу досвіду зарубіжної системи підготовки фахівців соціальної сфери з акцентом на практичній складовій соціальної освіти розглянуто можливість впровадження такого досвіду у вищу освіту України. Рассмотрены проблемы сравнительного анализа содержания и сущности системы профессиональной подготовки специалистов для социальной сферы в разных странах мира, в частности проанализированы бельгийская, французская и немецкая модели подготовки специалистов социальной сферы. Классифицированы основные модели практического обучения будущих социальных работников. Среди них названы: модель, построенная на использовании терапевтических моделей; "ученическая модель", где процесс оценки профессиональной подготовки специалиста осуществляется на основе стандартов супервизорства; управленческая модель, при которой студент становится сотрудником агенства; модель структурированного обучения, основанная на использовании модульной технологии обучения. На основе обобщения опыта зарубежной системы подготовки специалистов социальной сферы с акцентом на практической составляющей социального образования рассмотрена вероятность использования такого опыта в высшем образовании Украины.The article observes the problem of comparative analysis of the content and nature of vocational training of specialists for the social sector in different countries. The author analyzes the experience of foreign training system of social sphere emphasizing on the practical part of social education and the possibility of introducing such an experience in higher education in Ukraine.
|
2. |
Возна Ю. Соціалізованість особистості як результат інтерналізації соціальних та театральних ролей засобами сценічного мистецтва [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_15 Наведено авторське визначення поняття "соціалізація", яке трактується в контексті актуалізації соціальних і професійних аспектів самовизначення. З’ясовано значення театральних засобів у процесі соціально-виховної роботи соціального педагога з дітьми підліткового та старшого шкільного віку. Визначено основні методи та прийоми педагогічної роботи з організації театрально-ігрової діяльності школярів. Підкреслено роль театрального мистецтва у профілактиці різноманітних девіацій соціальної поведінки школярів. Стверджується соціально-регулювальний характер сценічного мистецтва, яке повинно гармонізувати, удосконалювати життя соціуму.Предложено авторское определение понятия "социализация", которое трактуется в контексте актуализации социальных и профессиональных аспектов самоопределения. Выяснено значение театральных средств в процессе социально-воспитательной работы социального педагога с детьми подросткового и старшего школьного возраста. Определены основные методы и приемы педагогической работы по организации театрально-игровой деятельности школьников. Подчеркнута роль театрального искусства в профилактике различных девиаций социального поведения школьников. Утверждается социально-регулирующий характер сценического искусства, которое должно гармонизировать, совершенствовать жизнь социума.The article deals with the problems assimilation of social and theatrical roles in the scenically and theatrical activities the impact of theatrical means for socialization. The author analyzes the social and educational role of theater art and the problem of internalization of social and theatrical roles through the medium of performing arts.
|
3. |
Возна Ю. В. Культурно-дозвіллєва сфера як простір соціалізації студентської молоді [Електронний ресурс] / Ю. В. Возна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 21(1). - С. 233-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_21(1)__33
|
4. |
Возна Ю. В. Проблема співпраці соціального педагога з сім’єю у контексті захисту дітей від жорстокого поводження з ними [Електронний ресурс] / Ю. В. Возна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2009. - Вип. 13. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2009_13_19
|
5. |
Возна Ю. Соціалізація учнівської молоді як предмет науково-педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_11
|
6. |
Возна Ю. Зміст поняття "сім’я з дітьми з функціональними обмеженнями у контексті соціальної інтеграції дитини-інваліда у сучасне суспільство” [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_9_16
|
7. |
Возна Ю. Елементи форум-театру як інтерактивні форми засвоєння соціальних вмінь майбутніх фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2016. - № 11-12. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_11-12_15
|
8. |
Возна Ю. В. Соціокультурна анімація у контексті соціально-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Ю. В. Возна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2015. - Вип. 25. - С. 24-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2015_25_5
|
9. |
Возна Ю. Культурно-дозвіллєва сфера як аспект соціально-виховної роботи соціального педагога [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2015. - № 10. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_10_20
|
10. |
Возна Ю. Проблеми професійної підготовки фахівців соціальної сфери у контексті досвіду світових освітніх систем [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2017. - № 10. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_10_11
|
11. |
Возна Ю. Формування управлінських якостей майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вивчення курсу "Менеджмент соціальної роботи" [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2017. - № 12. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_12_13
|
12. |
Возна Ю. Професійне самовиховання особистості майбутнього фахівця соціальної сфери як умова успішної професійної реалізації [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_11_20
|
13. |
Возна Ю. Соціальна анімація у контексті професійної діяльності фахівців соціальної сфери у різних країнах світу [Електронний ресурс] / Ю. Возна // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_12_20
|
14. |
Возна Ю. І. Закордонний досвід дерегуляції господарської діяльності в контексті українських реалій [Електронний ресурс] / Ю. І. Возна // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права . - 2022. - Вип. 2. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnchpu_2022_2_18
|
15. |
Возна Ю. І. Ефективність дерегуляції господарської діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Ю. І. Возна // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Публічне управління та адміністрування. - 2022. - Т. 33(72), № 2. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2022_33(72)_2_6
|